top of page

FAQ

Dowiedz się jak działa nasz serwis, gdzie kupić suchy lód, jak zamówić suchy lód, itp.

 

  • Gdzie realizowane są dostawy suchego lodu w kontenerach na duże odległości?
    Dostawy suchego lodu na duże odległości, realizowane są wyłącznie w zwrotnych izotermicznych kontenerch na terenie całego kraju.
  • Jakim pojazdem realizowane są dostawy na duże odległości suchego lodu?
    Dostawy suchego lodu na duże odległości realizowane są zewnetrzną firmą transportową lub dedykowanym transportem PRIME FROST.
  • Jaki jest koszt dostawy suchego lodu w kontenerach na duże odległości?
    Dostawa na terenie kraju, link: https://dryicezone.wixsite.com/prime-frost/dostawy-suchego-lodu-prime-frost
  • Gdzie realizowane są dostawy lokalne suchego lodu w zwrotnych boxach styropianowych lub zwrotnych izotermicznych kontenerach?
    Dostawy suchego lodu realizujemy na terenie m.st. Warszawy oraz przygranicznych do miasta gmin w tzw. 1 strefie. ​ Wpisz kod pocztowy w "Zamówieniu online" i sprawdź czy jesteś w Strefie 1 doreczeń! ​ Strefa 1 - cena dostawy na terenie miasta Warszawy, oraz przygranicznych gmin - 123 zł (od poniedziałku do piątku) * Konstancin Jeziorna Piaseczno Lesznowola Raszyn Nadarzyn Michałowice Piastów Pruszków Ożarów Mazowiecki Stare Babice Marki Ząbki Józefów ​
  • Jakim pojazdem realizowane są lokalne dostawy suchego lodu?
    Lokalne dostawy realizujemy pojazdem dostawczym do 3,5 tony DMC wyposażonym w windę rozładunkową. Maksymalna waga ładunku całkowitego wynosi 800 kg. Pojazd dostawczy, spełnia warunki bezpiecznego transportu drogowego towarów niebezpiecznych ADR.
  • Jaki jest koszt dostawy lokalnej suchego lodu w Strefie 1?
    Strefa 1 - cena dostawy na terenie miasta Warszawy, oraz przygranicznych gmin - 123 zł (od poniedziałku do piątku) * ​ (*) Cena dostawy, tzn. cena za transport, to koszt dostawy pełnego pojemnik oraz odbiór pustego pojemnika.
  • Gdzie można samodzielnie odebrać suchy lód?
    W miejscu produkcji, zaklad produkcji suchego lodu PRIME FROST znajduje się w miejscowości Dębina k Czosnowa, oraz w punkcie odbioru w Raszynie k Warszawy.
  • Dlaczego pobierana jest opłata za odbiór pustych pojemników?
    Kontynuujemy nasze zaangażowanie w zrównoważony rozwój poprzez zmniejszenie ilości niepotrzebnych kilometrów zrobionych przez nasze pojazdy. Zobowiązaliśmy się do zmniejszenia śladu węglowego poprzez zachęcanie naszych klientów do zamiany pełnych pojemników na puste, które nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi opłatami. Opłaty za odbiór są stosowane tylko w przypadku, gdy puste pojemniki wymagają dojazdu do Klienta bez dostawy. Opłata za taki odbiór jest zgodna z umową/cennikiem.
  • Jak złożyć zamówienie na odbiór pustych pojemników?
    Najlepszym sposobem na zorganizowanie odbioru pustych pojemników od Państwa, jest poinformowanie nas o tym przy składaniu kolejnego zamówienia (telefonicznie bądź mailowo). Zapobiega to ponoszeniu oddzielnej opłaty za odbiór i jest najbardziej efektywnym sposobem zwrotu pojemników do nas. Należy pamiętać że pojemniki sa użyczane nieodpłatnie na okres do 5 dni.
  • Kiedy zostanie zrealizowane moje zamówienie suchego lodu w pojemnikach zwrotnych?
    Staramy się realizować zamówienia w ciągu dwóch dni roboczych od daty zamówienia, w zależności od dostępności produktu i miejsca dostawy. Nasze bardziej specjalistyczne produkty są często wykonywane na zamówienie, a my podamy terminy dostaw podczas przyjmowania zamówienia.
  • Pominęliśmy dostawę, jak możemy zorganizować ponowną dostawę towaru?
    Aby zamówić kolejną dostawę, zadzwoń do Biura Obsługi Klienta, tel. +48 577 707 097
  • Jaka jest polityka zwrotów w PRIME FROST?
    Po dostarczeniu suchego lodu do klienta nie przyjmujemy zwrotu produktu. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji prosimy o kontakt z opiekunem.
  • Otrzymałem niepełną dostawę, dlaczego?
    Skontaktuj się z naszym zespołem pod numerem tel. +48 577 707 097 jeśli Twoja dostawa nie jest kompletna, a my z przyjemnością pomożemy rozwiązać ten problem.
  • Co zrobić gdy otrzymałem niewłaściwy produkt?
    Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, prosimy o kontakt z naszym zespołem pod numerem tel. +48 577 707 097 , a my z przyjemnością pomożemy rozwiązać ten problem. Ważne! Jeśli będzie to możliwe prosimy przygotuj numer zamówienia lub dostawy, nazwę zamówionego produktu. Dane te pomogą w sprawnej analizie zagadnienia.
  • Jak mogę zmienić adres dostawy dla mojego zamówienia?
    Skontaktuj się z naszym zespołem nr tel. +48 577 707 097 jeśli konieczne jest wprowadzenie zmian w zamówieniu. Ważne! Zmiany mogą być dokonywane tylko przed realizacją dostawy.
  • Czy PRIME FROST może dostarczać do wielu miejsc?
    Możemy poszukać alternatywnego miejsca dostawy dla Twojej dostawy, jednak będziemy musieli skonfigurować nowe miejsce czyli utworzyć nowy unikalny numer odbiorcy, co może zająć do 48 godzin lub dłużej. Prosimy o kontakt z nami.
  • Jak zmienić lub zaktualizować datę dostawy?
    Aby zmienić datę dostawy, prosimy o kontakt z naszym zespołem pod numerem tel. +48 577 707 097
  • Czy mogę określić czas dostawy suchego lodu?
    Naszym celem jest dostarczenie suchego lodu do Ciebie, kiedy go potrzebujesz. Termin dostawy podamy w momencie składania zamówienia.
  • Jak zarejestrować w PRIME FROST zmianę w moim harmonogramie produkcji?
    W przypadku jakichkolwiek zmian w harmonogramie produkcji prosimy o kontakt z naszym zespołem pod numerem tel. +48 577 707 097 w celu omówienia zagadnienia.
  • Jak mogę złożyć zamówienie online?
    Zamówienie online dotyczy tylko dostaw w 1 strefie doreczeń oraz dla odbioru osobisteg. link: https://dryicezone.wixsite.com/prime-frost/suchy-l%C3%B3d-sklep-prime-frost
  • Gdzie można samodzielnie odebrać suchy lód?
    Nasz punkt odbioru znajduje się w
  • Jak mogę otrzymać indywidualną ofertę na zakup suchego lodu?
    Jeśli zamierzasz regularnie zamawiać większą ilość suchego lodu, możemy przygotować dla Ciebie indywidualną wycenę. Wypełnij formularz kontaktowy na stronie WYCENA i wyślij. Wysłana wiadomość trafi automatycznie do działu handlowego, który przygotuje ofertę i skontaktuje się z Tobą.
  • W jakim czasie i w jaki sposób otrzymam ofertę?
    W ciągu kilku minut w godzinach pracy PRIME FROST, otrzymasz wiadomość zwrotną z ofertą na podany przez Ciebie adres email.

Zobacz czym, jak i w jakich formach produkujemy suchy lód.

PRIME FROST posiadając najlepszą gamę maszyn do produkcji suchego lodu, oraz najwyższej jakości ciekły dwutlenku węgla 4.0 (gaz o czystości 99,99%) jest w stanie dostarczać swoim klientom produkt klasy światowej.

Dzięki polityce jakości PRIME FROST, możemy oferować suchy lód dla każdej branży. 

 

bottom of page